Tilt your world

Tuborg International
Udfordring

Globale kampagner går hurtigt hen og bliver generiske, da de skal imødekomme mange og ofte meget forskelligartede behov og krav – og det går i sidste ende udover den ønskede effekt. Tuborg International stillede WDP den opgave at skabe et kreativt koncept, som kunne formidle Tuborgs essens globalt uden samtidig at gå på kompromis med hverken masseappel eller en letforståelig kommunikativ ramme.

Kunde
Tuborg International Kampagne 2022
Leverancer
Conceptual ideas
Communication strategy
Projekt
Carlsberg Group
Løsning

Tuborg bringer folk sammen om det, der er sjovt, og derfor var det brandet – og ikke det at drikke alkohol som sådan – som skulle drive kampagnen. WDP tog udgangspunkt i produktdesignet med den kække, tiltede Tuborgetiket som en visuel differentiator, hvilket blev til konceptet "Tilt your world". Et letforståeligt, dog stadig meget branddrevet koncept.

No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
Før & EFTER
No items found.

KONTAKT

Vil du høre mere om, hvordan man laver unikke brand- og/eller produktkampagner med global appel?
Arrow pointing right
Lasse Hinke
Creative Director & Partner

Seneste cases

Tuborg Sunsæt
Date
Faye Rejseforsikring
Date