Same Same But Different

KiMs Chips
Udfordring

Hvis man som dagligvarebrandet KiMs skal forblive relevant både i den brede befolkningen og i de yngresegmenter, er det vigtigt, at man løbende arbejder med at fremstå innovativ, og at man med mellemrum justerer eksekveringen og tilpasser den til de forretningsmæssige målsætninger og den aktuelle medievirkelighed. 

 

Kunde
Same Same But Different
Leverancer
Positioning
Communication strategy
Conceptual ideas
Campaign execution
Brand DNA
Marketing strategy
Media Strategy
Projekt
Orkla Denmark
Løsning

Det betyder, at kommunikationsplatformen skal anses som en levende organisme, der hele tiden udvikler sig. Dog med udgangspunkt i den samme grundfortælling, så ingen nogensinde kommer i tvivl om, hvad KiMs står for: Masser af Smag. Knas. Og Spas. 

No items found.
No items found.
Danmarks Mest Innovative Brand
AIM
No items found.
No items found.
No items found.
Resultat

Siden 2018 har KiMs Ifølge AIM været blandt de absolut stærkeste dagligvarebrands herhjemme – med førstepladser både i 2021 og senest i 2024 som højdepunkterne. Det har resulteret i, at KiMs i 2024 er suveræn markedsleder på chips & snacksmarkedet og Danmarks Mest Innovative Brand ifølge AIM.

Nr. 1
Stærkeste dagligvaremærke i 2024
Nr. 1
Mest Innovative Brand i 2024
Før & EFTER
No items found.

KONTAKT

Vil du høre mere om rejsen mod Danmarks stærkeste dagligvarebrand?
Arrow pointing right
Heidi Wase Skovhus
CEO & Co-owner

Seneste cases

Tuborg Sunsæt
Date
Faye Rejseforsikring
Date