Hvis man som dagligvarebrandet KiMs skal forblive relevant både i den brede befolkningen og i de yngresegmenter, er det vigtigt, at man løbende arbejder med at fremstå innovativ, og at man med mellemrum justerer eksekveringen og tilpasser den til de forretningsmæssige målsætninger og den aktuelle medievirkelighed.
Det betyder, at kommunikationsplatformen skal anses som en levende organisme, der hele tiden udvikler sig. Dog med udgangspunkt i den samme grundfortælling, så ingen nogensinde kommer i tvivl om, hvad KiMs står for: Masser af Smag. Knas. Og Spas.
Siden 2018 har KiMs Ifølge AIM været blandt de absolut stærkeste dagligvarebrands herhjemme – med førstepladser både i 2021 og senest i 2024 som højdepunkterne. Det har resulteret i, at KiMs i 2024 er suveræn markedsleder på chips & snacksmarkedet og Danmarks Mest Innovative Brand ifølge AIM.
Seneste cases
Vi er et brand konsulentbureau med erfaring på tværs af alle brancher. Vi yder strategisk kommerciel rådgivning. Vi udvikler brands og engagerende historier på tværs af platforme for at skabe vækst for vores kunder.
©Wibroe, Duckert & Partners 2024