At skabe rejselyst er ikke svært. Vis en kridhvid strand og en hængekøje under et par palmer, og så er vi gang. Men hvis ingen kan huske afsenderen og budskabet, så er pengene spildt.
Bravo Tours skulle positioneres som et rejseselskab, der var klar til at gå above and beyond for deres gæster. Ønsket om at være tæt på kunderne og sikre, at de følte sig godt behandlet, havde altid ligget latent i mærket, men nu skulle servicepositionen kommunikeres gennem nye kampagner og et nyt pay-off Med jer hele vejen.
For at understrege at Bravo Tours går hele vejen, er det direktøren for det hele, Peder Hornshøj, der spiller hovedrollen i den helt særligt personlige betjening af kunderne. Og det virkede. Sammenlignet med tidligere år har Bravo Tours sparet 50% af medie budgettet væk og samtidig skabt rekordregnskaber i både 2022 og 2023.
Seneste cases
Vi er et brand konsulentbureau med erfaring på tværs af alle brancher. Vi yder strategisk kommerciel rådgivning. Vi udvikler brands og engagerende historier på tværs af platforme for at skabe vækst for vores kunder.
©Wibroe, Duckert & Partners 2024