Direktøren for det hele

Bravo Tours. Med jer hele vejen
Udfordring

At skabe rejselyst er ikke svært. Vis en kridhvid strand og en hængekøje under et par palmer, og så er vi gang. Men hvis ingen kan huske afsenderen og budskabet, så er pengene spildt.

Kunde
Kampagnen Med jer hele vejen.
Leverancer
Conceptual ideas
Campaign execution
Projekt
Bravo Tours
Løsning

Bravo Tours skulle positioneres som et rejseselskab, der var klar til at gå above and beyond for deres gæster. Ønsket om at være tæt på kunderne og sikre, at de følte sig godt behandlet, havde altid ligget latent i mærket, men nu skulle servicepositionen kommunikeres gennem nye kampagner og et nyt pay-off Med jer hele vejen.

No items found.
No items found.
"Tidligere brugte jeg langt størstedelen af budgettet på medier og tæt på ingenting på udvikling og produktion. Nu er den vendt om, fordi jeg kan se, at indholdet giver større effekt salgsmæssigt for halvdelen af mediebudgettet."
Gitte Søndergaard
Kommerciel direktør Bravo Tours
No items found.
No items found.
No items found.
Resultater

For at understrege at Bravo Tours går hele vejen, er det direktøren for det hele, Peder Hornshøj, der spiller hovedrollen i den helt særligt personlige betjening af kunderne. Og det virkede. Sammenlignet med tidligere år har Bravo Tours sparet 50% af medie budgettet væk og samtidig skabt rekordregnskaber i både 2022 og 2023.

50%
Reduktion i medieinvestering
Før & EFTER
No items found.

KONTAKT

Skal dit brand også med på en vækstrejse?
Arrow pointing right
Morten Sune Jonas
COO & Partner

Seneste cases

Tuborg Sunsæt
Date
Faye Rejseforsikring
Date