Orifarm foretog en carve-out fra Takeda i 2021 og overtog som følge heraf 300+ brands. Det fordrede et behov for en ny brandfortælling for Orifarm, herunder at få defineret brandmanifest, vision, mission, brandhierarki og ikke mindst en helt ny visuel identitet.
Orifarms kerneværdi blev til deres kerneløfte: "Without Healthy days no good days.” Og med en ny visuel identitet, der strålede af optimisme, kompetence og fremdrift appellerede Orifarm i langt højere grad til alle deres (nye) stakeholders. Inspirationen til den visuelle identitet kom særligt fra emballagedesignet fra Orifarms begyndelse og det optimistiske grundudtryk i designet blev bundet sammen med den specialdesignede typografi "Orifont" indeholdende en masse smilende detaljer i bogstaver og tegn.
Seneste cases
Vi er et brand konsulentbureau med erfaring på tværs af alle brancher. Vi yder strategisk kommerciel rådgivning. Vi udvikler brands og engagerende historier på tværs af platforme for at skabe vækst for vores kunder.
©Wibroe, Duckert & Partners 2024